Monday, April 03, 2017

Senarai Peserta Pencarian Bloglist Peaceful by Najihah

Jadi ini adalah senarai para peserta segmen pencarian bloglist peaceful:
  1. Farhana
  2. Zafirah Nazri
  3. Mya Rosli
  4. Tiara Sapphire
  5. Farah Wahidah
  6. Mrs Pip
  7. Amy Hilmirda Daud 
  8. Belogs JM
  9. FeyLiez
  10. Blog Eyja
  11. Lady Tash Roy
  12. Cik Cappuccino Latte
  13. Hani Fadhlina
  14. Balqis Batrisyia
  15. Ucing Kadayan
  16. Jun Zie
  17. Maria Firdz
  18. Unni Anje
  19. Ora 

Jadi setiap peserta disarankan untuk menyemak senarai para peserta. Sekira nama anda tiada sila maklumkan di bahagian komen entry ini. Anda juga perlu menyemak di ruangan blog list saya sama ada blog anda sudah dimasukkan atau belum di dalam senarai blog list saya.

16 comments:

Mrs Pip said...

Saya no.6
Jemput singgah blog...

E'in said...

alamak, tak sempat plak nak join..

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Jemput singgah jenjalan blog saya no.13...

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Alhamdulillah dah masuk bloglist... Terima kasih...

Nurul Najihah said...

@Mrs Pip nanti saya singgah

Nurul Najihah said...

@E'in segmen ini masih dibuka masih sempat nak join

Nurul Najihah said...

@Hani Fadhlina Abdul Rahman nanti saya singgah

Nurul Najihah said...

@Hani Fadhlina Abdul Rahman sama-sama

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

singgah dari segmen yg sama
http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/04/segmen-pencarian-bloglist-peaceful-by.html

Sarah lalala said...

jemput singgah blog baca entri baru sara. huhu jarang betul tetiba rajin update blog hikhik

http://messarah.blogspot.my/2017/04/terindu-tanpa-sengaja-hikhik.html

ucing said...

Hi Ucing no 15.sertai segmen tonton ucing nak try irama melayu.(^_^)

Mardhiyyah Rosli said...

terima kasih masukkan saya dalam bloglist.

Nurul Najihah said...

@✿Cik Cappuccino Latte ✿ terima kasih kerana singgah

Nurul Najihah said...

@Sarah lalala nanti saya singgah baca ye

Nurul Najihah said...

@ucing terima kasih kerana singgah

Nurul Najihah said...

@Mardhiyyah Rosli sama-sama

-->