HOME ABOUT CONTACT POLICY SITEMAP FOLLOW

Monday, June 02, 2014

kini hanya tinggal kenangan

.: ASSALAMUALAIKUM :.
Alhamdulillah,bersyukur kepada Allah kerana akhirnya telah selamat sampai ke rumah.kalau korang nak tau sebenarnya aku baru je balik dari asrama.but,WHY NOW???
bukan ke cuti mula rabu yang lalu.actually,aku ada perkampungan ilmu.ape benda tu? perkampungan ilmu itu sebenarnya kelas tambahan untuk budak form3,form4,form5.hari ni baru habis.

tapi itu bukan main point aku untuk entry kali ni.kali ni aku nak cerita pasal classmates aku dr 2012-2013.pada tahun 2012-2013,aku telah ditempatkan di kelas ma'wa atau lebih dikenali sebagai ma'wa direction.

tapi kini segalanya tinggal kenangan kerana pada tahun ini kami harus berpisah.segala suka duka sepanjang kami bersama amat kurindui.


pelbagai ragam.jumlah semua 25orang.8 lelaki 15 perempuan.now,aku nak cerita sikitlah pasal budak kelas aku ni.

Zuhaili: selalu blushing,pps,lawak la jugak
Firdaus: badar,nakal,suka kacau org
Haziq Najib: bkp,pandai main dgn wayar/suis,menyakitkan hati
Shakir: lawak,pandai,bkp,ketua kelas waktu f.2
Syed: prs,nakal lah jugak,pandai gak,bendahari waktu f.1
Syafiq: ego,bkp,ketua kebersihan waktu f.1,kreatif
Abdullah: badar,baik,ketua kelas waktu f.1,kreatif
Hamizan: pps,ketua kelas waktu f.2 setelah shakir menjadi bkp,bila disuruh baru nak buat kerja

itu putera. sekarang puteri pulak

Wan: budak sebelah meja aku waktu f.2,baik,badar,pandai
Aiman: prs,pandai selalu top3 dalam kelas,kreatif
Syarifah: badar,pandai,suka buat lawak,aktif
Aini: cumil je orangnya,pandai,kreatif,setiausaha waktu f.2
Anis: suka berangan,suka selfie,prs,pandai,rajin,selalu mengantuk
Bathrisyia Suhaimi: minat korea,sukar ditafsirkan,terel bi
Atiqah Hanisah: bendahari waktu f.2,macam budk-budak sikit
Farah: ketua keceriaan waktu f.2,sometime annoying,baik,kreatif
Humaira': orangnya cantik,suka tidur,budak sebelah meja aku waktu f.1
Balqis: badar,pandai,penolong waktu f.1,aktif,selalu dapat no.1,terel ba
Ezze: penolong waktu f.2,cepat gelabah,kreatif,aktif,terel bi
Nurin: penolong waktu f.1 setelah balqis jadi badar,suka math,ganas,baik
Najwa: pandai,kreatif,tulis tangan kiri,cept menghafal
Che': bkp,pandai,sempoi,jalan catwalk,relaks je
and the last person is me,Najihah:
ketua kebersihan waktu f.2

tu semua pasal nudak kelas aku.aku ingat lagi segala kenangan kitaorang sukar untukku lupakan.aku rindu segalanya.

~liga bola baling~

~our class~
f.2


~jamuan hari raya 2012~

~ahli rumah kuning~
Abdullah ibn Rawahah



~dekat bilik aktiviti tingkat 5~

~jamuan kelas~

kini segalanya tinggal kenangan akan kuingati segalalnya kenangan kita bersama tidak akan sesekali kulupakan.semoga ukhwah yang kita jalinkan kekal hingga ke syurga.


ASSALAMUALAIKUM...


No comments:

-->